уторак, 25. март 2014.

Naplata potraživanja / sistemi izveštavanja

Sistem izveštavanja Indagatrix

Imajući u vidu potrebu kompanija da u svom poslovanju imaju izvesnost u naplati potraživanja, kao i težnju za smanjenjem rizika nenaplativosti potraživanja, predstavljamo Vam proizvod koji je namenjen kompanijama koje žele da imaju precizan i kvalitetan podatak o svojim kupcima, na osnovu koga će moći da umanje rizik nenaplativosti potraživanja.

Osnovna prednost Indagatrix sistema izveštavanja je dostavljanje podataka u realnom vremenu, što umanjuje verovatnoću propuštanja radnji koje je potrebno preduzeti u cilju naplate potraživanja.

Indagatrix sistem izveštavanja je baziran na podacima Narodne Banke Srbije, koja je izdala licencu našoj kompaniji, na osnovu koje smo uspešno napravili softversko rešenje a u cilju kvalitetnog izveštavanja naših klijenata.

Podaci koji se dostavljaju preko Indigatrix sistema izveštavanja se odnose na:
·         Informacija da li je kupac u blokadi ili ne,
·         Informacija koliki je iznos trenutne blokade,
·         Informacija o pozitivnim bitnim promenama u poslednjih 24 časa,
·         Informacija o negativnim bitnim promenama u poslednjih 24 časa,
·         Informacija o istorijskom kretanju blokada kupca, od momenta početka praćenja.

Obzirom da Zakon o platnom prometu ("Sl. list SRJ", br. 3/2002 i 5/2003 i "Sl. glasnik RS", br. 43/2004, 62/2006, 111/2009 - dr. zakon i 31/2011) reguliše prinudnu naplatu prema vremenu prijema zahteva za prinudnu naplatu, u procesu naplate potraživanja je od izuzetne važnosti ažurna informacija u pogledu statusa računa kupaca. Iz navedenog razloga, Indegatrix system izveštavanja dostavlja podatak o blokadi računa kupca.

Gore navedene informacije se dostavljaju do 08:00 za dan koji prethodi datumu izveštaja.

Indagatrix sistem izveštavanja se dostavlja klijentu u EXEL formatu koji je generisan iz Indagatrix softvera.

Sam dokument koji se dostavlja je koncipiran na način da bude pregledan, funcionalan i lak za korišćenje.

Prednosti korišćenja Indagatrix sistema izveštavanja:
·         Pouzdanost informacija. Svi podaci se dobijaju od Narodne Banke Srbije,
·         Ažurnost informacija. Na početku radnog dana, imate ažurne podatke o NBS status Vaših kupaca,
·         Povećana produktivnost zaposlenih. Ukoliko koristite naš system izveštavanja, zaposleni koji se bavi naplatom u okviru Vaše kompanije će imati više vremena za druge poslove koji su bitniji od generisanja podataka o NBS statusu Vaših kupaca.
·         Ušteda. Novčani ekvivalet utrošenog vremena Vašeg zaposlenog je veći od naknade za korišćenje našeg sistema izveštavanja.


Osnovna stranica Indagatrix izveštaja se odnosi na kupce koji se prate kroz sistem generisanja podataka NBS.
U navedenoj stranici su uneti podaci kupca:
·         Naziv kupca,
·         Matični broj kupca,
·         PIB kupca
·         NBS status kupca, odnosno da li je blokiran ili ne, kao i da li je brisan iz registra APR-a,
·         Zabrana raspolaganja, i
·         Iznos blokade, ukoliko je kupac blokiran.

Pored navedenog, selektovanjem naziva kupca, automatski ulazite u individualni izveštaj za navedenog kupca.



U individualnom izveštaju možete videti istorijsko kretanje blokade kupca, od momenta početka praćenja navedenog kupca. Bitno je napomenuti da se izveštaj kreira za tražene kupce na dnevnom nivou.

Nakon pregledavanja podataka o blokadi i iznosima za traženog kupca, uvek se možete vratiti na početnu stranu izveštaja selektovanjem ikone ''Spisak kupaca''.

Na početnoj strani, kao i na svim ostalim stranicama se nalaze linkovi za ''Bitne promene +''  i ''Bitne promene –''.



Informacije koje su obradjene u navedenim linkovima se odnose na bitne promene koje su se desile u poslednjih 24 časova, i koje se odnose na to da li je kupcu koji se prati blokiran račun po osnovu prinudne naplate, ili da li je kupcu odblokiran račun po osnovu prinudne naplate.

Navedena informacija, bilo ona pozitivna ili negativna, može biti od vitalnog značaja u trenutku odlučivanja u vezi sa metodama i načinima naplate potraživanja.

Kod negativnih bitnih napomena se dobija ažurna informacija kojom se može steći prednost u odnosu na ostale poverioce kupca čiji se status prati.

Kod pozitivnih bitnih promena, dobija se informacija koja može pomoći u naplati potraživanja, koje je do momenta nastanka promene bilo nemoguće naplatiti.

Ukoliko ste zainteresovani za korišćenje naših usluga u vezi sa izveštavanjem o NBS statusu Vaših kupaca, možete nas kontaktirati na office@ratioconsulting.rs

Ko smo mi
Ratio Consulting d.o.o. je kompanija sa jasnim ciljem i značajnim iskustvom u oblasti NPL kredita kao i u oblasti naplate potraživanja.

Naša prvi i jedan od najbitnijih ciljeva je stvaranje personalizovanih rešenja za potrebe odlučivanja u oblasti naplate potraživanja.

Takodje, stalo nam je do svakog zahteva klijenata u oblasti nalaženja rešenja u vezi sa naplatom potraživanja.

Naša namera je da budemo najbolje rešenje za potrebe naših klijenata u oblasti naplate potraživanja.

Imajući u vidu da je zadovoljan klijent najbolji marketing, trudimo se da, u oblasti naplate potraživanja, pomognemo klijentima u njihovoj nameri da napreduju.

Naša misija
Da postanemo lider u oblasti konsultantskih usluga vezanih za naplatu potraživanja, čime bismo povećali poslovnu efikasnost kompanija bez uticaja na socijalnu komponentu poslovanja.

Naša vizija
Iskreno verujemo da naša poslovna rešenja nisu samo predlozi koji će promeniti brojeve u finansijskim izveštajima.

Želja za stvaranjem boljeg poslovnog okruženja i zadovoljstvo naših klijenata su mnogo bitniji od samog profita.

Forma bez suštine je ništa.
Zbog toga, nama je stalo.





Нема коментара:

Постави коментар