Sistem izveštavanja Indagatrix
Imajući
u vidu potrebu kompanija da u svom poslovanju imaju izvesnost u naplati
potraživanja, kao i težnju za smanjenjem rizika nenaplativosti potraživanja,
predstavljamo Vam proizvod koji je namenjen kompanijama koje žele da imaju
precizan i kvalitetan podatak o svojim kupcima, na osnovu koga će moći da
umanje rizik nenaplativosti potraživanja.
Osnovna
prednost Indagatrix sistema izveštavanja je dostavljanje podataka u realnom
vremenu, što umanjuje verovatnoću propuštanja radnji koje je potrebno preduzeti
u cilju naplate potraživanja.
Indagatrix
sistem izveštavanja je baziran na podacima Narodne Banke Srbije, koja je izdala
licencu našoj kompaniji, na osnovu koje smo uspešno napravili softversko
rešenje a u cilju kvalitetnog izveštavanja naših klijenata.
Podaci
koji se dostavljaju preko Indigatrix sistema izveštavanja se odnose na:
·
Informacija
da li je kupac u blokadi ili ne,
·
Informacija
koliki je iznos trenutne blokade,
·
Informacija
o pozitivnim bitnim promenama u poslednjih 24 časa,
·
Informacija
o negativnim bitnim promenama u poslednjih 24 časa,
·
Informacija
o istorijskom kretanju blokada kupca, od momenta početka praćenja.
Obzirom
da Zakon o platnom prometu ("Sl. list SRJ", br. 3/2002 i 5/2003 i
"Sl. glasnik RS", br. 43/2004, 62/2006, 111/2009 - dr. zakon i
31/2011) reguliše prinudnu naplatu
prema vremenu prijema zahteva za prinudnu naplatu, u procesu naplate
potraživanja je od izuzetne važnosti ažurna informacija u pogledu statusa
računa kupaca. Iz navedenog razloga, Indegatrix system izveštavanja dostavlja
podatak o blokadi računa kupca.
Gore navedene informacije se dostavljaju do 08:00
za dan koji prethodi datumu izveštaja.
Indagatrix sistem izveštavanja se dostavlja
klijentu u EXEL formatu koji je generisan iz Indagatrix softvera.
Sam dokument koji se dostavlja je koncipiran na
način da bude pregledan, funcionalan i lak za korišćenje.
Prednosti korišćenja Indagatrix sistema izveštavanja:
·
Pouzdanost informacija. Svi podaci
se dobijaju od Narodne Banke Srbije,
·
Ažurnost informacija. Na početku
radnog dana, imate ažurne podatke o NBS status Vaših kupaca,
·
Povećana produktivnost zaposlenih.
Ukoliko koristite naš system izveštavanja, zaposleni koji se bavi naplatom u
okviru Vaše kompanije će imati više vremena za druge poslove koji su bitniji od
generisanja podataka o NBS statusu Vaših kupaca.
·
Ušteda. Novčani ekvivalet utrošenog vremena Vašeg
zaposlenog je veći od naknade za korišćenje našeg sistema izveštavanja.
Osnovna
stranica Indagatrix izveštaja se odnosi na kupce koji se prate kroz sistem
generisanja podataka NBS.
U
navedenoj stranici su uneti podaci kupca:
·
Naziv
kupca,
·
Matični
broj kupca,
·
PIB
kupca
·
NBS
status kupca, odnosno da li je blokiran ili ne, kao i da li je brisan iz
registra APR-a,
·
Zabrana
raspolaganja, i
·
Iznos
blokade, ukoliko je kupac blokiran.
Pored
navedenog, selektovanjem naziva kupca, automatski ulazite u individualni
izveštaj za navedenog kupca.
U
individualnom izveštaju možete videti istorijsko kretanje blokade kupca, od
momenta početka praćenja navedenog kupca. Bitno je napomenuti da se izveštaj
kreira za tražene kupce na dnevnom nivou.
Nakon
pregledavanja podataka o blokadi i iznosima za traženog kupca, uvek se možete
vratiti na početnu stranu izveštaja selektovanjem ikone ''Spisak kupaca''.
Na
početnoj strani, kao i na svim ostalim stranicama se nalaze linkovi za ''Bitne
promene +'' i ''Bitne promene –''.
Informacije
koje su obradjene u navedenim linkovima se odnose na bitne promene koje su se
desile u poslednjih 24 časova, i koje se odnose na to da li je kupcu koji se
prati blokiran račun po osnovu prinudne naplate, ili da li je kupcu odblokiran
račun po osnovu prinudne naplate.
Navedena
informacija, bilo ona pozitivna ili negativna, može biti od vitalnog značaja u
trenutku odlučivanja u vezi sa metodama i načinima naplate potraživanja.
Kod
negativnih bitnih napomena se dobija ažurna informacija kojom se može steći
prednost u odnosu na ostale poverioce kupca čiji se status prati.
Kod
pozitivnih bitnih promena, dobija se informacija koja može pomoći u naplati
potraživanja, koje je do momenta nastanka promene bilo nemoguće naplatiti.
Ukoliko
ste zainteresovani za korišćenje naših usluga u vezi sa izveštavanjem o NBS
statusu Vaših kupaca, možete nas kontaktirati na office@ratioconsulting.rs
Ko smo mi
Ratio
Consulting d.o.o. je kompanija sa jasnim ciljem i značajnim iskustvom u oblasti
NPL kredita kao i u oblasti naplate potraživanja.
Naša
prvi i jedan od najbitnijih ciljeva je stvaranje personalizovanih rešenja za
potrebe odlučivanja u oblasti naplate potraživanja.
Takodje,
stalo nam je do svakog zahteva klijenata u oblasti nalaženja rešenja u vezi sa
naplatom potraživanja.
Naša
namera je da budemo najbolje rešenje za potrebe naših klijenata u oblasti
naplate potraživanja.
Imajući
u vidu da je zadovoljan klijent najbolji marketing, trudimo se da, u oblasti
naplate potraživanja, pomognemo klijentima u njihovoj nameri da napreduju.
Naša misija
Da
postanemo lider u oblasti konsultantskih usluga vezanih za naplatu
potraživanja, čime bismo povećali poslovnu efikasnost kompanija bez uticaja na
socijalnu komponentu poslovanja.
Naša vizija
Iskreno
verujemo da naša poslovna rešenja nisu samo predlozi koji će promeniti brojeve
u finansijskim izveštajima.
Želja
za stvaranjem boljeg poslovnog okruženja i zadovoljstvo naših klijenata su
mnogo bitniji od samog profita.
Forma
bez suštine je ništa.
Zbog
toga, nama je stalo.
Нема коментара:
Постави коментар